Den som är den

Den som är den

fredag 25 oktober 2013

Då kör vi på helg igen då




Just un har vi lite för många udda stolar men planen är att vi någon gång här ska köpa svarta trä helst rotting stolar. Det blir nog alla tiders det :)

Denna underbart härliga bukett hittade jag på Östenssons i morse när jag med grus i ögonen åkte dit för att köpa ägg och hårfärg. Jag är faktiskt inte helt hundra på att jag inte fortfarande sov där jag likt en zombie steg upp och gick mot bilen.  

Men hörni, då var det fredag igen då, och den här helgen känner jag mig taggad, super taggad faktiskt. Jag har så mycket jag har planerat att pyssla med här hemma så jag har en låååång lista som jag ska bocka av idag. Den innehåller hönsnät, råspont och frigolitstrutar bland annat :) 


Jag bjuder på en bild i osminkad upplaga och där jag i mellan färgningar. Nu har jag rödpigmenterat mitt hår, nu ska det bara få sig en dos av koppar med. sen .. ja sen är det väl bara att vänta och se hur lång tid det får stanna *skakar på huvudet och suckar*.

Vågar man fråga vad Ni ska göra i helgen? :) 

En stor fredagskram till er! 

1 kommentar :

  1. Hej!
    Så trevligt att kika in här! Hoppas helgen är bra och du får mycket fixat:) Läste inläggen om möte med din pappa, vilken omtumlande dag...!

    Kram fredrika

    SvaraRadera