Den som är den

Den som är den

lördag 28 september 2013

Nytt in - Ebay - Att ha överlevt






Cardigan 75 kr

Oooohweee, vad jag älskar Ebay!
Det finns liksom ingen idé för mig att shoppa loss bland de gamla vanliga butikerna längre nu när jag är nyfrälst Ebayare.


Idag har varit en slööö lördag, en slö så slö. Jag känner nog forfarande av efterskalven från gårdagens och nattens jordskredsmaratonmensvärk. Fruktansvärt! 

Det är alltid en och samma känsla som befinner sig efter att det släppt, efter att jag trott att jag håller på och dör ståndes på alla fyra i duschen, det, eller att jag håller på och föder fastän jag inte visste om att jag var gravid.
It happens! 
Precis som när en storm som drar sig undan och solen tittar fram för första gången och regnbågen praktfullt står på himlen och som om det pågått en fejd mellan det onda och goda och de goda vann. Triumpf liksom. Så känns det. Lite så där; Jag trodde inte att jag skulle överleva men det gjorde jag och nu värdesätter jag livet, kärleken och känslan av att inte ha ont mer än någonsin. Det är inte ovanligt att jag gråter en skvätt heller.

Det.är.circus och jag beter mig på ett sätt som om jag vore påtänd eller något.

Idag hyllar jag inte livet mer än vanligt, allt är tillbaka till normaltillstånd och jag känner mest att det är en onödig uppfinning det där... mens. 

Nej nu ska jag ut i köket och hjälpa till med Stroganofen sen blir det kvällsmys i soffan för allt vad vi är värt! 

Ha en underbar lördagkväll. 

Varm kram
Emma



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar