Den som är den

Den som är den

söndag 15 september 2013

Begär - Köksmatta


Bild: Matta från Ellos

Jag vet, inte så praktiskt. Men vi har ju inga barn och inga djur så jag tänker att den kanske inte behöver bli allt för smutsig av att ligga under köksbordet. Den gråa mattan (också från Ellos) som låg i köket en stund åkte upp i vardagsrummet och mattorna som låg där och som egentligen är ballkongmattor fick pensioneras. Det var dags nu.

men så...

Dining area

Hittade jag denna bild på Pinterest och blev dö kär i mattan här med. Jag kan inte låta bli att tänka Feng Shui, eller försöka iaf och vårat kök har överslag av det kantiga och maskulina och vill därför försöka undvika rutor och fyrkanter så mycket som möjligt. Därför tror jag att en utav dessa två mattor skulle kunna fungera fin fint. Det plus att byta ut bordskivan mot en rund då tror jag att det skulle råda lite harmoni i köket.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar