Den som är den

Den som är den

måndag 11 mars 2013

Let's deal - Klockor - 27 år


Se så fina klockor de säljer via Let's deal nu. 199 kr går de loss för och jag är riktigt sugen på den roséguld färgade.

Godmorgon :)
Här sitter jag ocg myser med en kopp rivet och ska snart hoppa in i duschen. Jag hade tänkt slå på stort idag   i och med att det är min födelsedag och raka dem lurviga. Det är pinsamt sällan det händer kan jag berätta. Om jag fick välja skulle det ske ca tre ggr per år, Min födelsedag, Henriks födelsedag och alla hjärtansdag.

Nu har Henrik åkt till Stockholm där han ska bo den här veckan och jag, ja jag sa nog försöka njuta av att vara gräsänkling för första gången.

Jag har lite bilder från helgen som jag tänkte visa sen, nu hoppar jag in i duschen. Vi hörs sen :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar