Den som är den

Den som är den

fredag 8 mars 2013

Födelsedagsresa


Elite Mollberg Hotel Helsingborg

Men hörni! :)

Sambon fick ganska mycket trät för min förra födelsedag att han slog på stort denna gång. Om några minuter hoppar vi in i den vita skönheten och drar till Helsingborg över helgen och detta hotell ska vi bo på. Jag är imponerad Herr Johansson, indeed :)

Förra gången jag fyllde fick jag en räksmörgås till frukost. That's it. Några andra aktiviteter hade han då inte planerat, ingen tårta, ingen fin middag .. och jag väääntade och jag väntade. Men sen när klockan var läggdags förstod jag att det inte skulle bli roligare än så där.

Jag fyller år på måndag egentligen men Henrik åker bort hela nästa vecka med jobbet så vi får fira nu helt enkelt, fine by meee!

Hörs senare alla fina :)

Nu drar vi!




PÖSSEN

3 kommentarer :

  1. Men åååååååh, snacka om hyvens kille dendär Henrik ;D hihi !
    Hoppas att ni har det underbart !! :)
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Håller med sofie - LYLLOS dig! Btw nu står promenadbandet här hemma, jag ska bara smaska upp min ostbollar sen sätta fart ;).

    SvaraRadera
  3. Hahahahh, fan vad ja skrattade åt de där inlägget. Var tvungen att läsa upp det för min snubbe...han skrattade lika så. Jävla räksmörgås!!!!
    Stackare, hoppas detta blir bättre :) puss på dig och tack för att du skrev :) mickan Berggren. Va vist fler som hette nått på m;) dock skriver ja inte så mkt på bloggen just nu .

    SvaraRadera