Den som är den

Den som är den

fredag 1 mars 2013

Final countdaown - Dagens Jag



Nya byxor från HM (på rean såklart;) Ooootroligt gammalt linne från Ellos.

Jag skrev en lista med mål i början av året och ett utav dem målen var att  tappa bekvämlighetskilona och gå ner till 57 kg tills i mars. And guess what, det är mars idag och när jag ställde mig på vågen idag (med kläder på dessutom) stod vågen på 58,3. Det är riiiktigt nära nu och än är mars inte över :)

Vad händer med i mars? Jo, våren kommer... det är en underbar månad det här, friskt ute men otrolig sol som värmer upp och torkar asfalten. När jag var barn så visste man att det var sommar när det luktade varm asfalt och gruset från all saltning låg kvar på vägarna som ett passivt hot mot våra bara knän. Betongbarn:)
Sen om 10 dagar fyller jag år också, japp 27 bast :)

Nu, ska jag ge mig ut, jag ska gå och simma, köpa blommor, pussel och två godis påsar. 
I helgen är vi stödföräldrar igen :)
Och idag när Henrik kommer hem vill jag att vi gör upp en plan för helgen, alltså en övergripande plan för vad vi ska göra, vad vi äta etc.etc. Jag tror att vi kan dela upp jobbet bättre än vad vi gjort hittills och det blir nog tryggare för barnen om det åtminstone ser ut som att vi har koll på läget :) haha

Nej, nu måste jag springa. Ha en otroligt fin fredag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar