Den som är den

Den som är den

onsdag 6 februari 2013

Tips! Hm - Vas - Rabattkoder




Goood kväll!

Jisses amalia vilken upplevelse det var att gå iväg och simma idag. Jag kan inte beskriva vilken annorlunda känsla det var för mig att faktiskt göra något sådant här. Jag brukar aldrig göra sånt för min egen skull. Att spendera tid med sig själv som inte är hemma, framför tv.n eller datorn. Att aktivera sig och att gå till ett badhus, själv. Det låter inte mycket, men det betydde mycket för mig att göra det idag. Det kändes i hela kroppen att man använde den medan jag plaska framåt (jag kan inte riiiktigt simma ännu) länga för länga. Jag tror jag landade på 700 m faktiskt á 25 m längan. Inte dåligt, inte dåligt alls:)
Sen sade Endometriosen ifrån och jag kravlade upp och tog en kaffe medan jag tittade på alla andra som simmade och njöt till behaglig musik som kom ur högtalarna. 

Kvällens tips då :)
Jag tänkte tipsa om en vas som jag hittade på HM och som jag gillar skarpt. Kanske för att den påminner liiite om den underbart snygga vasen Dagg från Svenskt Tenn som cirkulerar i alla bloggar ;)

Men jag har inga 2,500 kr till en vas. Inte om jag och vasen inte vill bo på gatan efter att min sambo kastat ut oss. 
Ni hittar den här och om ni använder dessa koder; 0241 och 1304 så får ni 25 % på en vara, samt 50 kr rabatt på din beställning :) 

Bara där sparar man in på frakten.

En stooor kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar