Den som är den

Den som är den

torsdag 28 februari 2013

Till er som gillar House Doctors speglar


Spegel Bolina från House Doctor hos rum21 ord.pris 705 kr. Nu 493 kr

Tjoho ! :)
Men,jag sitter ju fortfarande och ivrigt väntar på att det ska bli vecka 10 då Åhléns släpper sina varianter på spegel med hänge. Frågan är ju om man skulle våga sig på en sån här... och vart skulle den hänga isf. Plats hittar man nog alltid. Kanske badrummet här nere... eller i sovrummet ovanför den förvaringsmöbel som ännu inte finns. haha jaja, i vilken ände man börjar har ju ingen betydelse. Jag är ju mer en "build it and he will come" person liksom.

Ja.... snygg är den ju. 
Nu måste jag faktiskt g¨och duscha av mig den intorkade svetten som jag arbetade upp på mitt lilla band idag, mäkta stolt!

Hörs sen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar