Den som är den

Den som är den

onsdag 13 februari 2013

Inre röst



Slänger in en bild från i måndags i brist på annat

God kväll :)
Det här med att tappa sin inre röst. Kan man göra det ? Egentligen...
Jag är tyst så förbannat stor del av dagen nu och inte pratar med någon att jag fortfarande kan vara så där morgonhes när Henrik kommer hem på kvällen. Men framför allt så märker jag att rösten inuti också blivit svag då jag kämpar med att skriva en simpel text till ett simpelt blogginlägg. Det är ju mina tankar som ska ner i skrift, hur svårt kan det vara liksom?
Jag får träna, jag får ha fler konversationer med mig själv under dagarna helt enkelt, både tyst och verbalt :) Jag måste lära känna mig själv på nytt verkar det som. Vem är jag nu, vad tänker jag på när jag inte sysslar med min fritidssyssla som är att shoppa online och vad vill jag?
Jag var ju faktiskt en rätt så rolig person förr ;)

Jaha, vad mer finns där att säga .. konstigt inlägg men wtf.

Vi hörs imorgon och dååå ja då är det alla hjärtans dag (vilket jag alltid är dålig på att fira) och Henrik har sagt åt mig att hålla kvällen fri, mer vet jag inte. Spännande värre :)

Natti natt gott folk!

1 kommentar :

  1. Mysigt med en överraskning inför kvällen :) Här blir det troligen inget firande alls då herren lär komma hem sent från jobbet i Stockholm..

    SvaraRadera