Den som är den

Den som är den

måndag 11 februari 2013

Drömmer mig bort














Sunprime Kamala Beach , Kamala Beach


God dagens !

Här sitter jag och drömmer mig bort. Jag längtar så mycket tillbaka att jag kan smaka det. Jag riktigt känner hur varje bild känns liksom :) 

Jag känner den ljumma värmen vid gryningen, jag känner dofterna från lotusblommorna och de tysta vågorna som kommer in till land. 
Åh, vad jag vill åka, NU!
jag har en otrolig flygskräck, men jag har kommit underfund med att jag kan ta något starkt som deckar mig innan vi lyfter då slipper jag märka om vi störtar liksom. Det värsta är ju att jag inte vill att Henrik ska behöva  märka det heller så det kan bli att jag smyger ner något i hans drink också innan jag tar mig själv... 

Idag rinde dem från Manpower iaf och jobbet skulle ha varit mitt :) om det inte var för att kunden förra veckan fick beskedet att de skulle skära ner på personal i Östergötland. Alltså kunde dem inte anställa mig. 
Men, det är iaf ett gott besked att de gillade mig, jag satte intervjun och hade fått jobbet om omständigheterna inte hade ändrats. Så jag är rätt nöjd ändå :) 
konstigt nog. 

Jaja, bara att söka vidare.



2 kommentarer :

  1. Men HUR jävla typiskt är inte dedå, att dom ska skära ner på personal nu helt plötsligt !!! :P

    Hur gick hemresan förresten ?? :)
    och du, ska vi spika att jag kommer den helgen vi pratade om, ensam eller med Hanna, det vet jag inte än ?!
    Funderar dooock på att åka tidigt på lördag morgon och åka hem på söndag eftermiddag, va tror du om de ? :)
    PUUUUSS

    SvaraRadera
  2. När åker vi ?
    //Styrbjörn

    SvaraRadera