Den som är den

Den som är den

tisdag 22 januari 2013

Oh, why look so sad


Jo för att jag tvingade ut mig själv i minusgraderna. Promenad var det här och som bibeln säger, det finns inga dåliga kläder bara dåligt väder.

En god afton:)

Idag har jag tvättat femtioelva maskiner tvätt tror jag. Jag ville tvätta upp vartenda plagg jag har innan jag hänger upp dem så det har jag gjort nu. 

Igår föresten strax innan vi skulle gå och lägga oss skriker Henrik från övervåningen att det blev mörkt, allt dog! Jag springer till proppskåpet och märker att det inte gått någon propp så vi springer omkring med tummarna  mitt händerna och vet inte alls vad man gör då. 
Henrik börjar leta telefonnummer och jag ja jag började dammsuga (?) klockan 23.00. 

Sen började det blinka som om huset var besatt av poltergeist ner i köket också, spisen dog och likaså kylskåpet. Jag hojtar att nu är det banne mig bråttom alltså, maten Henrik, maten.
Henrik får fram något journummer och går iväg och ringer och jag gjorde det enda rätta i den situationen, jag började frenetiskt putsa besticken. 

Jag var hel väck igår alltså!

Snart borde väl Henrik ramla in också och är hungrig, jag har inget handlat så det får bli soppa på spik idag. 
Muums :)




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar