Den som är den

Den som är den

måndag 14 januari 2013

Mer begär - IKEA


Men. ghaaaaa. så. snyggt!!!

Jag tappade andan en liten pytte stund när jag såg denna ide med speglarna Ikeas blogg
Så smart att det är löjligt!
Men det stannar ju inte där, nej, jag är såå kär i karmstolen (skymtad till vänster) och vaserna som står på  den så väldigt eleganta Malm byrån.

Stylingen, den grå väggen, svart, vitt, grått med en uns av guld. 
Smaskigt snyggt. 

Nej nu måste jag gå ner och rota i kylen och skramla ihop något åt mannen som ramlar in om ett tag. 

Jo by the way, imorgon ska jag på arbetsintervju. Jag sökte en tjänst som administratör här i Motala och tjänsten är via Manpower så det är dit jag ska imorgon. 

Jag är nervös... 

1 kommentar :

  1. Men jaa, hur fint somheeeelst !! :D
    Jag har inte riiiktigt fastnat för guldet än dock, jag har för mycket silver härhemma känner já :P haha. Meeen, om någon månad har jag väl köpt något guldigt bara för de ;P haha.

    LYCKA TIIIILL VÄNNEN ! håller tummarna ! :)
    Såg du min kommentar om att komma åh hälsa på förresten ? :)

    SvaraRadera