Den som är den

Den som är den

fredag 18 januari 2013

Hur firar man att man gått ner 4 kg?



Jo, man beställer hem pizza och 2 L Coca Cola såklart! ;)

Goder afton!

Fredag alltså... Ja för mig spelar det ju nästan ingen roll längre vad det är för dag. Henrik jobbar helg igen så han är borta imorgon och den här helgen har vi inte heller några barn hos oss.

Idag ringde även Manpower igen och bestämde datum då jag ska få träffa HR ansvarige och platschefen för den arbetsgivare som söker ny administratör och det blev alltså den 1 februari. Det är jag och 3 andra som det står mellan nu så det gäller ju att man kammar till sig den 1 nu.

Nej nu ska jag glåma vidare på filmen. Jag vet inte vad den heter men Eva Mendes är med och hon är så SNYGG att man får skämmas! 

Hej hopp :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar