Den som är den

Den som är den

tisdag 15 januari 2013

En bra dag


  


Hej hörni :) 

Idag har jag haft en sprudlande dag!
 Vilken skillnad det är att få vara ute bland folk och vara lite nyttig en stund.
Idag har jag har varit mig själv igen...
 Det går fort att "gå ner sig" när man är hemma, sjukskriven eller arbetslös.. det tär. 

Idag var jag som redan skrivet på arbetsintervju i Linköping. Jag vet att man kanske inte är speciellt uber svensk när man skriver så här men jävlar vad jag satte den intervjun. Det betyder inte att jag får det, nej, det finns garanterat fler duktiga personer som sökt samma tjänst.
Men vad som än händer så känner jag mig nöjd med intervjun och med min insats. 
Det är ju så att jag faktiskt är en bra jäkla charmig person har jag förstått. Det bara är så! 
Jag satt där inne helt ansträngningslöst och till och med charmade mig själv för tusan, Haha


Nu på kvällen blev det hemmagjorda hamburgare vilket är något bland det godaste jag vet.
Kanske är det därför vi äter det minst 1 gång i veckan också :)

Nej nu trampar Henrik här och vill ha datorn, jag lär väl ge mig nu. 

Natti natt lingontratt :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar