Den som är den

Den som är den

tisdag 11 december 2012

Vi har pratat löst om framtiden

Ja, det har vi, jag och min sambo.
Vi har pratat om vad vi ska göra av mig nu efter årsskiftet. Vart ska jag ta vägen, vad vill jag göra, osv, osv?
Stora och tuffa frågor för mig som känner att hon gjort sitt inom det administrativa och vill så mycket mycket mer med mitt liv. Jag jobbar och resten av tiden pysslar jag med det som inte bara är ett intresse utan en del utav mig. På samma sätt som jag måste äta, andas och sova, måste jag också pyssla och skapa.
Annars överlever inte jag.
Så, med denna information, vad gör man?
Jo, man börjar se sig efter utbildningar och kurser. Jag vill skräddarsy mitt kött på benen och planen är nu att söka in på Nordic School of Feng Shui för att göra slag i saken om att bli certifierad Feng Shui konsult. Det är steg 1.
Steg 2 blir att kolla efter någon form av form och färg kurs.
Steg 3 vet jag inte än, steg 3 låter jag vara öppen och behovsanpassad vid ett senare tillfälle.
Ja men det var väl det.
Vi har alltså pratat lite löst om min framtid nu :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar