Den som är den

Den som är den

tisdag 4 december 2012

Glimtar från vardagsrummet

 
 

 Vardagsrummet är ett rum som haft många skepnader hemma hos oss. Runt, runt, runt har det gått. Jag har skrivit det förr, jag ger mig inte förrän jag är helt nöjd om det så krävs att jag ska hålla på i dagar och nätter i ett år!
 
Men nu börjar jag och Henrik ändå känna att vi är på rätt väg, vi har en klar bild av hur vi vill att det ska se ut och det om något är en bra start.
Vi väntar på att få köpa en högre byrå som ska stå bakom soffan mot väggen, en svart träfotölj från Ikea som ska stå där den grå fotöljen står idag och en ny matta som jag beställt från Ellos med "40% på din beställning" kod. Det ska upp hyllor, en vägglampa och lite annat lull lull sen är vi nog i hamn tror jag ;)
 
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar