Den som är den

Den som är den

söndag 9 december 2012

Andra advent, helt gälet



Andra advent alltså. 

Så fort det går nu för tiden. Minns dessa tider som snigeltider från de yngre åren. Men nu går det i en sjujäkla fart och innan vi vet ordet av det så tänder vi det 4.e ljuset och dagen efter, ja, då har vi självaste julaftonen

En svart lerstjärna har fått pryda granen på bordet.



Och en kotte har fått kommit in och fått lite färg :)



En ekorre som hänger i riset. Jag har inte målat den ännu, den ska bli liite vitare än vad den är nu. Så att den matchar de andra. Jag har även knåpat ihop et renhuvud som jag visar lite senare ;)
Nu går det bara av farten förstår ni haha

Ja, ni idag är jag väldigt pirrig i maggen.. idag kommer den mamman och barnen hit till oss som jag nämnde igår och jag vill verkligen att det ska bli en lugn och fin stund tillsammans.
Jag funderar på att bjuda på Tassimos Marabou varmshoklad med en polkastäng i.

Känns inte det lagom adventigt för ett första besök ändå?! :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar