Den som är den

Den som är den

torsdag 1 november 2012

Trångt i kistan

Igår var jag på filmkväll hemma hos en kollega tillsammans med en drös andra kollegor. Vi tittade på 2,5 filmer och jag skrattade l.ä.p.p.e.n av mig!
 
Först ut var det "Liftarens guide till galaxen", men jag måste nog nu acceptera att jag är den enda i världen som roas utav den. Jag ger upp!
Efter den drog vi igång en film som heter "Trångt i kistan" och My.God! Det är ett måste, ni måste se den! Jag har ju lite bredare humor än de flesta *host, host* så jag kan roas av så mycket mycket mer och då även denna ;) 
 
Brittisk film som handlar om hur otroligt fel det kan gå ibland. Kasta in en drös roliga britter, en begravning, lite droger, en homosexuell dvärg, en hypokondriker, en tjejtjusare, en arg farbror, en nervklen morsa och en präst som har bråttom, då får du en jäkligt rolig film! Jag lovar =)
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar