Den som är den

Den som är den

måndag 12 november 2012

Nelly high heels upp till 80% rabatt

ProduktbildProduktbild
ProduktbildProduktbild
 
members har i 4 dagar till en kampanj där man kan köpa Nelly skor som det är upp till 80% rea på.
Nu är ju inte jag någon klacktjej, men nog fan rycker det i någon flickig tarm inuti mig med när jag ser dem här.
De är ju så fina att bara äga kan jag tycka. Äga, kolla på, låta stå på en hylla, fantisera ihop en outfit som de skulle passa till och som jag sen aldrig skulle ha på mig.
 
På äldre dagar.. "äldre" dagar så har jag förstått något som jag kanske gjorde för längesen men som jag nu har accepterat. Jag är ingen flickig flicka. Jag är inte så mycket för smycken om det inte är vanliga guldkedjor och en äkta guldring från guldfynd ex. mormorsring eller landskapsring. Klassiska smycken. Men jag är ingen klassisk tjej heller att jag tycker om att klä mig i klassiska kläder.
Jag är lite.. ja, bekväm är ju ett ord, lat ett annat.
Jag tycker om kängor som inte får vara för maskulina, jag tycker om större och längre tröjor, stickat, kaxigt och nonchalan, det får liksom inte se ut som att man försöker för mycket.
Nu var det ju 100 år sedan, känns det som, som jag faktiskt hade en tanke bakom det jag haft på mig.
Så om det är någon som läser detta som har sett mig det senaste året, glöm bort det ni sett ögonblickligen!
Det är inte jag.
Det är mitt "lata, jag bryr mig inte, jag sover hellre en stund till och skyndar mig till bussen, jag tar tag i det sen, äsch vem ska se mig ändå, jag ska ju bara jobba" Jag.
 
Jag förstår ju nu mer och mer hur illa läget verkligen är iochmed detta inlägg och det innan. Att jag har släppt på mig själv till den grad att jag nu vid 26 års ålder an gemföras med min 45 åriga moster som fortfarande har på sig kläder sen början av 90-talet.
Och nej hon kan fortfarande inte ha dom, egentligen!
 
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar