Den som är den

Den som är den

fredag 2 november 2012

Ett nytt tillskott

 
 
 
Det senaste tillskottet i lamp familjen. Jag snor i hop själva stommen med spikband och ståltråd sedan syr jag bara "mössan" till. Blir ganska bra ändå för att vara hemsnickrat :) 
 
Jag funderar på att göra en till och ha två över bordet och sedan bara ändra fäg på "mössan" efter årstid.
 
En annan sak jag ständigt funderar på är gardiner. Jag är ju egentligen lite allergisk mot allt som har med gardiner att göra. Men så länge man inte har fönster som är som ett smycke bara av sig själva att det vore ett brott att hänga upp gardiner ser det faktiskt bara dumt ut. Naket och trist.
Jag vet bara inte vad jag ska ha, färg, material, typ av gardin etc.etc.
 
Sen har jag märkt att jag har problem med en annan sak också. Fönsterlampor. Jag har sådana konstiga idéer och jag är nog alltid den sista som förstår något. Men nu vill jag inte ha fönsterlampor tydligen så jag måste samla på mig lite glasvaser att ha ljus och snittblommor i.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar