Den som är den

Den som är den

söndag 25 november 2012

Doftljus - Af

 
 
Men hej och hå i stugorna.
Igår när vi var ute och handlade våra förnödenheter passade jag på att slinka in till den nyöppnade butiken här i stan, Happy Monday.
Oh herreguud. en lokal fylld med allt det där som man sitter och trånar efter och lägger i en kundvagn men aldrig köper.
 
Happy Monday alltså, Happy everyday tycker jag :)
 
Men så slog jag till på ett doftljus som är att dö för, Af är märket och doften är cedarwood. Jag har nog aldrig doftat på något mer magiskt än detta.... jag försöker minnas, men nej!
 
Ett tips alltså till er som diggar doftljus :)
 
Nu, vankas det bygge i form av en Malm byrå från IKEA.
Gud, ge mig styrkan att inte ta tumstocken och drämma till den över min otekniske sambo.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar