Den som är den

Den som är den

söndag 11 november 2012

Åh, denna hora

(Bild lånad av jordgubbarmedmjolk)

Vill jag ha. Jag har sökt med ljus och lykta på dem ställen som säljer grönt här i krokarna, men ingen säljer denna sorts hora, Sophoran.

Är det någon som tänkt på namnet eller är det bara mitt omogna psyke som snappar upp på sånt haha ? 

Nu håller mamma och Henrik på att roddar med frukost medan jag sitter och kikar på datorn. Ibland har man det bar lär jag säga. Blev precis serverad kaffe också, se där ja :) 

Idag åker mamma hem. Det har varit skönt att ha henne här även om hon ibland driver mig till olustiga tankar om att låsa ut henne henne i kylan en stund. Kvinnan pratar om allt och ingenting, hela tiden! Det är som att ha en 3 åring här hemma som ska berätta om allt, varje tanke hon tänker säger hon. Försök att tänka er det. 
Men hon är min mor och jag älskar henne trots allt ändå. 

Henrik har sett att de ska vara auktion ett stenkast från oss så gissa vart vi ska idag ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar