Den som är den

Den som är den

tisdag 30 oktober 2012

Jordens godaste hamburgare

 
 
Lunchen idag består av rester från igår, Henriks hemmagjorda hamburgare. Jordens godaste!
Med ett glas julemust, it.is.on! Jag brukar kunna gå ite bananaz vid dessa tider.
Jag måste bara tipsa om ett hamburgebröd som är så gott att det inte liknar något annat.
 
 
Prova det, borde finnas att köpa på Ica åtminstone för de är där vi köper vårat.
 
Idag är en bra dag, en riktigt bra dag. Inet för att något speciellt har hänt utan för att jag har laddade batterier och känner mig nästan lite så där nykär igen.
 
Jag är glad helt enkelt. Jag går omkring och myser och drar djupa suckar medan jag tänker på mig och Henrik, vårat liv och vart det är påväg någonstans.
Inte ens när jag märkte att jag tappa bort minneskortet till kameran rubbades mitt braiga humör så jag tror att jag skulle vilja säga att jag är ganska nöjd för tillfället och ja, mer behövs det väl inte :)
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar