Den som är den

Den som är den

tisdag 23 oktober 2012

Det här med att inte riktigt bli nöjd

 
    
 
 
Japp, då har jag gett vardagsrummet en omgång till.  Den här gången lutade jag ner Ikea bokhyllorna som innan kändes aldeles för hög för rummet. Det kändes inte balanserat och på bild störde det mig något så grön jävligt. Så igår i vanlig Emma anda började jag slita, dra, flytta, backa och titta och röra lite till. Den mörka spegeln som inte har fått en plats i hemmet ännu utan har stått i Alcatraz rummet (rummet dit saker åker för att försvinna) sedan i somras fick nu ta en central plats vardagsrummet. Jag flyttade även på lite bord och ett utav borden får agera "pall" tillsvidare. Tanken är att en fotpall från Ikea ska få följa med hem så småningom. Ja, det var väl det ...
tillsvidare ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar