Den som är den

Den som är den

söndag 21 oktober 2012

Dator krasch och en trevlig lördag

 
Vår dator har totalhavererat. Med alla kort och alla min redigeringsprogram som nu är borta, satan i gatan!
 
Nu sitter jag vid min jobbdator och bloggar lite samt får undan lite arbete som har legat ett tag.
Känns skönt, hatar att ha arbete liggandes då det snabbt växer och blir en böld i röven tillslut.
 
 
Igår var jag och Henrik bortbjudna till hans vän Kalle och hans tjej på lite middag. Det var hur trevligt som helst och livat. De hade sin 2 åring med på ett hörn så de blev mycket fokus på att hålla allt ur hans räckhåll och distrahera honom från att kliva upp ur stolen och springa runt:) Han lärde sig väldigt snabbt att säga Emma, alla barn har väldigt lätt för mitt namn. Han bjöd på kaffe han ur en liten röd plastkopp och så fick man säga "ååh tack åh tack" och så slörpade man i sig "kaffet". Det blev ju en jätte hit så han bjöd på kaffe hela kvällen.
 
 
Mängder med mat!
 
 
Och en golden som sover med en tass i munnen.
 
Grabbarna.
 
Vi kom nog inte hem förrän vid halv 1 inatt efter en lång och jätte god middag, riktigt kaffe, chips och en film. Super trevligt verkligen.
 Mer sånt!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar