Den som är den

Den som är den

lördag 8 september 2012

Kräftskiva




Hej hopp alla glada. Idag är det lördag och för oss innebär det kräftskiva.
Henrik och några av hans vänner satt en dag här i somras och bestämde att de skulle ha kräftskiva och lotten föll då på att ha den hemma hos oss. Jag har inte varit med i planerna at all och måste medge att jag är liiiite nervös för hur denna kväll kommer att se ut. Min närvaro är lite obligatorisk av den enkla anledning att jag ändå bor här :) haha sen har min kontrollerande sida också ett begär av att övervaka festen och se till att det finns det som behövs finnas för en någotlunda lyckad och trevlig kväll :) 

Jag har suttit och letat musikquiz och hittade ett som känns riktigt skoj, Henrik och jag tog oss en testomgång och varvade det med att dansa tryckare till Patrik Swayzes She's like the wind. (nostalisk smärta i hjärtat) Och nu ska jag till att laga lite mat och ska ge mig på en Västenbottenpaj, den liksom min närvaro här känns ju ganska obligatorisk. 

Det skrålar div. 80-tals blandad musik ut ur högtalarna och jag är redo att ge mig i kast med roddandet av kräftskivefestande ikväll! :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar