Den som är den

Den som är den

lördag 18 augusti 2012

Vi gör ett nytt försök



Japp, här sitter vi på tåget mot Sandviken! Äntligen :) 

Vi har bunkrat upp med, tidningar, godis, kaffe, vatten, mer godis, ett par smörgåsar, dator och hörlurar. Här ska banne mig åkas tåg. Jag är egentligen allergisk mot tåg och tycker att allt blir så knöligt, otympligt och högt opraktiskt. Men med Henrik vid min sida, matsäcken och Tågkompaniet (istället för sj) så tror jag att det kommer gå alldeles utmärkt.

Ikväll väntas det lite vuxen festande för Hanna som fyllt 25 år:D
Det jag menar med vuxen festande är att vi nu är i den åldern och tiden i livet att man inte längre sätter sig runt ett bord, spelar hööög musik och råsuper utan nu är det trevliga tillställningar som gäller. Oundvikligt blir det att inte göra det parvis med då de flesta av oss har likt krabborna parat ihop sig. Så nu är det ansvarsfullt men ack så trevliga tillställningar som gäller med mys-praktisk klädnad, lekar, och trevliga men rumsrena samtal som pågår ända in i natten. 
Det ska bli så sjukt roligt!!! :D

Men först är det fika i Annas nya lägenhet och en tripp till Valbo (läs Systembolaget) och strosa lite.
Inte ens regnet eller eventuella förseningar kan förstöra mig braiga humör idag! 

KRAM  



1 kommentar :