Den som är den

Den som är den

lördag 4 augusti 2012

Presenter








Henriks presenter i bilder. 

Här är jackan också som han fick av mig. Jag tycker att den är riktigt snygg och tror att den kommer passa till det mesta. Den är liksom lite skitigt grå i färgen, alltså alldeles lagom trashig så där.

Muggarna som kan fungera som precis vad som helst men fick posera som glöggmuggar nu eftersom han även fick glögg skedar. JAG blev alldeles till mig i byxan när han öppnade presenten med muggarna (!!!) eftersom jag har trånat efter dem en liten stund. Muggarna ska föreställa ihopskrynklade plastmuggar och är Skit snygga rent utav sagt! 
Sen hade han önskat sig en gjutjärnsgryta så en sådan fick han också.

Det var riktigt fina presenter han fick må jag säga och han var så nöjd med hela dagen så då är jag med nöjd :) 

Igår kväll kom hans mamma och pappa hit på lite smörgåstårta A la Emma och den blev tydligen såå god att Henriks mamma tog 3 portioner. Det är ett gott betyg det tycker jag :) 

Idag kommer Henriks kompisar hit och det blir väl antagligen en massa skitsnack om fotboll och annat oväsentligt, plus en massa bira så jag får väl hålla mig här då, i husets hjärta och agera butler en kväll :) 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar