Den som är den

Den som är den

fredag 20 september 2013

Vill ha - rabattkod & barnhelg


Ange koden; EXPERIENCE och få 20% på hela sortimentet.

Ååååh dregglandet fortsätter. Det var längesedan jag kände nå sug för att tänka till innan jag klär på mig, men nu börjar det sakta men säkert pirra till i den nerven också. Jag kan inte säga det nog alltså, men fan vad jag älskar hösten. Jag älskar skymningarna då klockan fortfarande är rätt tidigt och man fortfarande är pigg och mitt uppe i dagen, typ. Jag gillar att gå ut på bron och ställa mig och känna hur kylan omfamnar mig och sakta letar sig in mot huden och då tar man ett större tag om den där oversizekoftan och riktigt drar om sig så att man kan stå och andas kall luft en liten stund till.
För mig är det som att andas ut kvav och dåligt syre, stress och negativitet. andas ut ........ och ta ett djupt andetag av ny och frisk luft full av goda energier. för mig är det en tid att varva ner och växla till en mindre växel. Så flummigt och så helande är den här årstiden för mig. Jag välkomnar det kalla och omfamnar det grå och sen myser jag skiten ur dessa månader :)

Nu den här helge är barnen här och de har varit här i snart två timmar. Vi har haft kvällsfika och tillrättavisningar så nu sitter en och kollar på Toy Story medan den andra är ute och leker med grannen. Henrik och jag väntar på att det blir läggdags sen tänkte vi faktiskt mumsa med något gott från McDonalds. Elakt av oss kanske, men det blir en ny dag imorgon, lördag dessutom så nog kommer de få sitt gotta allt.


Nä, nu ska jag gå ut och ställa mig på bron igen, kika efter ett barn och andas in helande höst luft :)

Varm kram
Emma

1 kommentar :