Den som är den

Den som är den

fredag 20 september 2013

Vill ha - HM - rabattkoder


Ååh, vad mycket höstfina nyheter alla kedjor slänger ut på sina hemsidor. Jag blir alldeles knäsvag. Just under hösten skulle jag kunna byta om tre gånger om dagen med olika mustiga färger, tjockare material, ullhattar, skinnhandskar och bara strosa upp och ner för gatan. Bara för att man är så förbannat het i sin höstiga outfit ;)

Sen gillar jag ton i ton nå enormt mycket och bilden ovanför skulle jag kunna sporta ögonblickligen. byxor och tröja i samma kulör, lätt övergång till fossingarna som får en ljust beige eller grå ton och en tuff bikerjacka med pälskrage.

Rabattkoder; 0747 (25% på valfri vara), 1304 (50 kr rabatt på ditt köp), 0769 (fri frakt), 0560 (25% rabatt på valfri vara, gäller en gång per kund).

Sååååå snyggt och så enkelt. Visst? :)

Idag sitter jag och mumsar på laxpaj, tyvärr har jag ingen bild då både kameran sagt tack och adjö. Och då jag numera är "student" sköljer inte pengarna över mig/oss direkt. Det får bli en senare investering. Jag är, tror jag, rätt säker på att jag vill ha en Nikon D7000, någon som vet något om den?

Om det är någon här inne som är lika lat och oinspirerad som mig i köket rekommenderar jag Hattings färdiga pajskal. Fungerar även till bakverk. Som fyllning stekte jag lax, lök, vitlök, paprika och tomat allt i samma panna, sen hällde jag i ca 2-3 dl Paprika och chili creme fraiche. Fyllningen åkte i skalen, ost på det och sen skjuts in i ugnen. Super gott!

Nej, nu måste jag skissa hus!

Varm kram
Emma


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar