Den som är den

Den som är den

torsdag 10 januari 2013

Urinvägsinfektion





(jordens sämsta bilder)

Gooo' kväll!

Här ligger jag helt utslagen i soffan och tycker enormt synd om mig själv. Inte nog med att jag har mensvärk, jag har urinvägsinfektion med. Kissa tre droppar "brinnande" kiss var femte minut.

Henrik sa precis godnatt men jag ligger kvar här en stund till. Väntar på ett mirakel som tar bort det onda så att även jag får gå och sova men tills dess underhåller jag mig med Fråga Olle. Det är nästan så att jag sitter och blir generad och då är det bara jag här :) haha

Imorgon vankas det ännu ett möte på Arbetsförmedlingen och sen på kvällskvisten kommer barnen hem till oss för deras första övernattning. 
Jag är om jag ska vara helt ärlig rätt nervös faktiskt. Men vi har godis hemma så det borde gå bra ;) 

Nej nu ska jag ta och avrunda jag med så, 
God natt på er där ute !





2 kommentarer :

  1. Jag svarar på ditt sms här istället ;P

    Fyyyyyyy för urinvägsinfektion, din stackare,
    hoppas att det snart går över !!

    Ååååh, så spännande att ha barnen, det kommer ju gå huur bra somhelst !! :D
    Du är ju pysselkvinnan nummer ett så du har väl 100 ess i ärmen ;) åh godis på de så kaan de ju inte gå fel ;P hihihi.

    PUSSS

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt :)
    Köttbullar, gräddsås och potatismos är väl något som aalltid går hem hos småbarnen ?! ;P
    Vare sig det är färdigköpt/påsvarianter eller allt hemmagjort :D

    Ja, den är ju huuuuuur skön somheeelst !! Jag har inte köpt den själv dock, då skulle jag också blivit snål, du känner ju mig ;P Vi fick välja bland massa saker i julklapp, från Sandvik så då valde jag en Newport morgonrock och M valde Newport sängkläder, peeeerfekt julklapp ju tyckte jag då !! ;D

    Puss finaste !!

    SvaraRadera